Uvođenje financijskog i prodajnog kontrolinga - Stambeno i potrošačko financiranje Vlasnika tvrtki - Poduzetnika
Naše usluge

Uvođenje financijskog i prodajnog kontrolinga

Kako bi se odgovorno i tržišno nastavilo upravljati poslovanjem tvrtke čija je zrelost prerasla u razinu srednje velikog poduzeća, strateški je važno uvesti nadogradnju u administrativno financijskom upravljanju, u vidu uvođenja financijskog i prodajnog kontrolinga.

Potreba uvođenja poslovne funkcije kontrolinga javlja se u momentu kada tvrtka dosegne određeni nivo:

  • Visine poslovnih prihoda
  • Broj proizvoda/usluga
  • Količine procesa

Pri tome, planira se:

  • Organizacijska struktura
  • Segmentacija proizvoda i usluga
  • Segmentacija klijenta/tržišta
  • Računovodstvena i informatička funkcija
  • Ciljevi tvrtke (operativni i strateški)

Rezultira sa:

  • Transparentnim izvješćivanjem prodajnih i financijskih aktivnosti na nivou: tvrtke, odjela, pojedinca
  • Praćenjem ostvarenja i upravljanje prodajnim i financijskim aktivnostima: prognoza, godišnji plan, budžet, strategija
  • Predstavlja alat za povećanje efikasnosti i efektivnosti upravljanja, a time omogućuje sposobnost prilagođavanja promjenama unutar i izvan tvrtke

Svrha uvođenja kontroling funkcije je:

  • Transparentno upravljanje procesima, proizvodima i uslugama
  • Mogućnost transparentnog i mjerljivog upravljanja djelatnicima i njihovim ciljevima
  • Upravljanje segmentima tvrtke u cilju podizanja profitabilnosti iste
  • Uvođenje prognoza, planiranja, budžetiranja te strategije poslovanja
  • Mjesečna izrada izvještaja koji će valorizirati postavljane ciljeve i usmjeravati vas prema nužnim promjenama, a kako bi se podigla profitabilnost tvrtke i minimizirali skriveni gubici

Proces uvođenja je kompleksan i zahtjeva napore sa strane:

  • Procesnog managementa
  • Računovodstva
  • Informatike

Proces je kompleksan, no dugoročne pogodnosti su pozitivne za tvrtku.

Pratite nas na